CZAS WYSYŁKI

Towar zostanie wysłany do Klienta w najkrótszym możliwym czasie, zazwyczaj jest on wysyłany w ciągu 24-48 godzin (dni robocze) od momentu potwierdzenia zamówienia (o ile nie określono inaczej).
W czasie świąt, czas wysyłki może ulec wydłużeniu. Dostawa może być opóźniona, aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

SPOSÓB DOSTAWY

Dostawa jest realizowana w ciągu 24-48 godzin od wysyłki. Przesyłka zostanie dostarczona na adres podany przy zamówieniu drogą lądową.

KOSZTY

Koszty obliczane są na podstawie wagi paczki. Doliczane są w koszyku i dodawane są do łącznej wartości zamówienia.

KURIER

Przesyłki realizowane są zazwyczaj przez kuriera DHL. W niektórych przypadkach przez prywatnych kurierów lub własnym transportem.

ODBIERANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ

Jeśli zakup się powiedzie, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia z listą zamówionych produktów, ceną i adresem wysyłki.

ZGUBIONA PACZKA

Jeśli nie otrzymasz towaru w ciągu tygodnia od wysłania e-maila z potwierdzeniem wysyłki, prosimy o powiadomienie naszego działu obsługi klienta pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

GDZIE ZNAJDUJE SIĘ TWOJA PACZKA

Po wysyłce towaru, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia przesyłki, który będzie Cię informował o jej statusie.

KingsBox.pl w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niekonwencjonalne zdarzenia, ze względu na długi czas dostawy lub niedostarczenie przedmiotów, które zostały oznaczone jako niedostępne natychmiast.

ZWRÓĆ UWAGĘ:

Pojazdy kurierskie nie zawsze posiadają rampę, która pomoże Ci rozładować zamówiony sprzęt. Być może konieczne będzie ręczne rozładowanie palety (palet) z ciężarówki. W przypadku odmowy i odrzucenia towaru, nie przysługuje Państwu pełny zwrot kosztów zakupu, a jedynie zwrot pieniędzy za zakupiony sprzęt.

Koszty wysyłki będą musiały zostać opłacone w obie strony. W przypadku wcześniejszego uzgodnienia i dodatkowej opłaty możemy zapewnić pojazd transportowy z rampą.

 

Back to Top